Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

thanks kome!!
3 Apr 2012 | 4:29 PG | 0 comments
assalamualaikum!!!
hyep korang!
hari ni aku nak story pasal diri aku.
tadi kan time dekat sekolah aku ngan member aku yang namanya farah, efa dan samsiah borak-borak
pas tu aku tanya lah kan kat member aku tu

korang suka tak kawan ngan aku?

aku tanya benda tu sebab member aku tu komen-komen pasal member aku yang lagi satu.
member aku yang nama farah tu memang tak suka gila ngan member aku yang satu lagi ni.
hurmm... kalau dah tak suka memang komen kaw-kaw lah.
pas tu member aku yang tiga orang tu cakap macam ni;

kitaorang suka kawan ko. kalo ko tak ada kelas kita ni jadi sunyi aje. tu pasal aku suka kawan ngan ko. sebab ko kan manusia yang paling bising dalam kelas kita. ada aje benda yang kau nak kecohkan.

wah!!! terharunya aku :')
thanks farah sebab cakap macam tu.
huhu... 
walaupun aku ni suka buat bising dalam kelas.
korang tetap suka berkawan ngan aku.
thanks kome!!!
aku ingat korang tak suka kawan ngan aku. 
wah!! korang memang member yang baik!

Older Post | Newer Post