Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

mengkudu busuk
5 Apr 2012 | 12:54 PG | 0 comments
assalammualaikum!!
hyep kome!
hari ni aku ada benda nak story.
bukan nak story apa.
nak cite hari ni aku dapat gelaran pelik dari member-member aku iaitu
mengkudu busuk
aku dapat gelaran tu time aku ngan member-member aku sekalian baru balik dari rehat.
kalau kat sekolah aku time rehat tak boleh masuk dalam kelas.
so aku and the gang lepak dekat 'laman herba' depan kelas aku.
kat 'laman herba' tu ada macam-macam pokok.
macam;
pokok pandan, misai kucing, inai, pokok kari, sirih, pokok limau purut, belimbing besi dan pokok lain yang tidak diketahui namanya >lupa sebenarnya<
pas tu time tak ada kerja tu aku and the gang melawatlah semua pokok tu sambil menghidu pokok-pokok tu semua. nak cek ada bau ke tak
pas tu tiba time pokok mengkudu member aku cakap macam ni;
ni lah pokok yang paling harum sekali.
dia cakap cam tu.
pas tu aku dengan selamba ambik buah mengkudu tu pas tu aku hidu.
baunya ya amat BUSUK!!
sampai terjerit aku!
pas tu boleh pulak member aku and the gang gelakkan aku.
hei! aku tahulah buah mengkudu tu busuk. aku saja aje nak hidu buah tu. dah lama gila aku tak hidu 'kebusukkan' bau buah mengkudu.
pas tu apa lagi. member-member aku tu semua ingat aku percaya cakap diaorang.
ingat aku ni bodoh sangat kew?
sejak tu diaorang panggil aku 
mengkudu busuk!
eii... sori lah. tak rela aku orang panggil aku dengan nama mengkudu busuk tu.
nanti kome! kalau kome panggil aku mengkudu busuk lagi siap lah korang! 
satu sekolah akan dengar macam mana aku menjerit.
amacam?
boringkan story aku?
so, ada aku kesah?
sekian..
tamat membebel.

Older Post | Newer Post