Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

budak mesir
5 Apr 2012 | 1:26 PG | 0 comments
hai..hai korang!
hari ni rasa rajin nak buat entry.
alah.. sebenarnya aku memang rajin tiap-tiap hari pun.
kali ni aku nak story pasal budak Mesir dekat kelas aku.
budak Mesir ni bukan budak arab.
aku yang saja panggil dia budak Mesir sebab dia dulu duduk mesir.
pas tu bila form 3 dia balik Malaysia sebab nak ambik PMR.
time form 3 dulu di tak duduk sekelas ngan aku.
jadi aku tak tahu sangat pasal dia.
pas tu bila dah form 4 ni dia dah duduk sekelas ngan aku.
pas tu sikit-sikit aku mula suka kat dia.
dia handsome tau! walaupun tak banyak sikit pun ada.
pas tu dia alim gila.
ada satu story yang aku nak story pasal 'kealiman' dia ni
pada suatu hari... time tu waktu solat kelas kitaorang. aku and the gang, anis and the gang dan budak Mesir and the gang datang surau awal. pas tu kitaorang lepak-lepak lah dulu sementara nak tunggu budak kelas yang lain. time tu aisyah and the gang belum sampai. time tu dalam pukul 2.40 lah kot. waktu solat kitaorang sepatutnya pukul 2.50. time tu sepatutnya kitaorang datang surau tapi  kitaorang datang awal. pas tu anis cakap dekat budak mesir macam ni "weyh yasir>nama budak tu yasir<jom solat dulu." anis cakap. pas tu yasir cakap macam ni. "tak boleh. nanti ustaz marah. tunggu ustaz lah." lebih kurang macam tu lah dia cakap.bila dia cakap macam tu apa lagi aku dengan yang lain lepak lah balik. time tu tak pakai telekung lagi. cuma pakai kain aje. tak lama lepas tu tiba-tiba budak Mesir tu bangun. pas tu kitaorang pelik lah kan. anis tanya "weyh! kita nak solat ke?" pas tu budak Mesir tu cakap "HAAH. TAK BAIK MELENGAH-LENGAHKAN WAKTU SOLAT" dia cakap macam tu. wah!! cayalah yasir! time tu apa lagi! kelam kabut lah kitaorang pakai telekung. time tu dah lah amir dah azan. pas tu kitaorang terus solat yang diimamkan oleh budak Mesir aka yasir. memang sweet memorylah! member aku si farah tu rasa happy gila sebab dapat solat berimamkan yasir. alah.. bukan tak pernah budak Mesir ni jadi imam kitaorang. tapi kali ni feeling dia berbeza sikit sebab selalunya solat ramai-ramai.tapi tiba-tiba kali ni yang solat sikit aje. memang shok arr!!
cam tu lah storynya.
tu pasal aku minat gila-gila minat ngan budak yasir ni. 
pas tu kan korang tahu tak.
aku ni kan selalu buat bising.
pas tu bila aku buat bising aje ada orang tegur aku.
tapi aku buat don't know je.
alah.. yang tegur tu biasanya budak-budak kelas aku yang nak buat kerja aje.
yang tak buat apa-apa cuma relex aje tengok aku buat bising.
pas tu korang tau tak... aku selalu nampak yasir senyum sorang-sorang sambil geleng-geleng.
tapi dia tak tengok aku. tapi aku yakin!
dia geleng tengok 'kebisingan' aku ketika tak ada cikgu dekat kelas.
sekian..
tamat membebel.
wah!!! entry paling panjang pernah aku buat!
apa-apa pun! aku minat gila ngan yasir.


Older Post | Newer Post