Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

sengau-sengau pun handsome pe
17 Mac 2012 | 7:00 PG | 0 comments
hola!
hari ni aku jumpa mamat giler handsome
dekat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.YOUTUBE

nama dia Syed Shamim
*cilok google

handsome kan dia?
aku ni bukannya boleh tahan kalau tengok mamat handsome depan mata

tapi ada gak para manusia yang tak suka
kata suara sengau lah
apa lah

hei! wa tau lah lu tak kacak macam dia!

aku suka dengan sorang hamba ALLAH ni
dia comment cm ni kat youtube


hah! betul cakap dia
aku sokong

Syed Shamim:
suara sengau tak apa
janji ada rupa
>mak aku cakap lah<
kalau suara sedap
tapi x de rupa bwat pe?
tak laku punya
kan.kan

tak kesahlah
aku bukan nk cite pasal benda tu
aku nk cite pasal 'kehandsomean' mamat ni

handsome kan dia?
kalau korang kata tak 
nescaya korang tergolong dalam kalangan orang yang rabun

kalau korang nak tengok dengan jelas 'kehandsomean' dia
bukak lah youtube
carik sendiri
malas aku nk tolong carikan
search je syed shamim
sure jumpa

sekian
tamat membebel

Older Post | Newer Post