Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

revolusi basikal fixie
14 Mac 2012 | 5:30 PG | 2 comments
hai korank!
hari ni aku rasa rajin pulak nak buat entry
tapi bukan hari ni aje aku rajin
hari-hari lain pun aku rajin okay!
>poyo betul ayat aku ni. korang nak menyampah? silakan. tak heran<

hari ni aku nak cerita pasal basikal fixie
hurmm...
aku tengok sekarang makin ramai yang pakai basikal tu
aku tengok biasa-biasa aje
>tapi teringin jugak nak beli<
cilok google

ada gak somebody ni panggil basikal tu basikal bodoh
sebab sanggup beli mahal-mahal
tapi break tak ada
tempat belakang tak ada
ish..ish..ish
kalo aku cakap kat mak aku pun tak mungkin mak aku nak beli kan untuk aku

budak kampung aku pun ada sorang dua aje yang pakai basikal ni
tu pun dari spesis-spesis yang berada sikit

alah..
tak payah nak ber'fixie-fixie'
ambik aje basikal atok nenek korang

cilok google

basikal ni nama nya basikal tua
kat rumah aku tak ada
kalo ada memang aku buat
sebijik macam basikal fixie
macam jiran aku
jiran aku pun jadikan basikal tua ni basikal fixie
kaler merah>pakai spray aje. jimat!<
>macam buat iklan aje bila aku guna perkataan jimat<
tapi aku tak sempat lah nak ambik gambar
lagi pun aku malu nak mintak nak ambik gambar
>ayat pelik: nak mintak nak ambik gambar. pedulikan. cikgu aku tak de kat cni<
hurmm.. apa aku nak cite lagi
tadi aku ada idea
tapi dah lupa lah
.
.
.
.
.
.
.
tak pe lah
lupakan aje

sekian..
tamat membebel

Older Post | Newer Post