Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

menang
8 Mac 2012 | 9:58 PTG | 0 comments
perghhhh...
hebat gila group aku
sepanduk buruk gila-gila pun boleh menang
tempat pertama pulak tu

>time belom siap<

unta lebih besar dari pokok kurma
sepanduk ni direka oleh awe shafie
aku pelik betul lah
rekaan yang buruk gila-gila ni boleh menang?
pelik-pelik
dah lah aku warna buruk
cincai aje aku buat
lagi-lagi masjid
banyak kali aku kena touch-up balik
benang betul
kaler cincai salah, langgar garisan salah
semua salah
mengamuk jugak lah tukang reka benda ni
huh! betul-betul tak tahan time tu
STRESS!!!
nasib baik semua tu dah berlalu
tak sia-sia awe marah kami-kami(aku, may-may, efa, sam, farah, mizah, awe mohd, jan)
awe shafie: tenQ sbb kasi group kita menang
hadiah yang kitaorang dapat
HAMPER yang besar gila-gila>jajan<
dah selamat berada dalam perut aku
alhamdullilah.... kenyang perut aku

Older Post | Newer Post