Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

cikgu fizik aku
29 Mac 2012 | 4:57 PG | 0 comments
hyep korang!
hari ni aku nak cite pasal cikgu fizik aku.
aku suka cikgu fizik aku.
cikgu fizik aku tu jenis yang 'slumber' gila
lawak pulak tu.
baru-baru ni kelas kitaorang ada buat experiment.
pas tu cikgu nya cuma duduk aje.
kitaorang yang kena cari bahan sendiri.
nak di jadikan cite aku and the gang siap experiment tu awal.
pas tu apa lagi...
satu makmal fizik tu aku selongkar.
laci-laci semua aku bukak.
tengok benda apa-apa entah.
magnet lah aku jumpa, tanah liat, kaca apa entah, mentol lah.
memang aku selongkar semua benda lah.
pas tu papan hitam dekat makmal fizik aku tu jenis yang warna hijau.
yang dulu-dulu punya tu.
paling senang yang guna kapur tu. 
memang lain dari yang lain papan hijau tu.
apa lagi... beria lah aku ngan member aku guna papan hijau tu.
biasalah... dah lama tak guna.
cikgu fizik aku slumber aje tengok aku and the gang.
memang sporting habis lah!
aku suka! aku suka!

sekian.. tamat membebel
eh, baru aku perasan yang aku cite pasal aku bukan pasal cikgu aku.
tak pe.. tak pe..
lain kali aku cite lagi pasal cikgu fizik aku

Older Post | Newer Post