Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

cerita member aku
23 Mac 2012 | 2:58 PG | 0 comments
tadi kan ada lah member aku yang sorang ni cerita
alah... bukannya gempak sangat pun.
dia cite pasal dia punya pengalaman time dekat kem mana entah.
dia pun tak ingat nama kem tu.

dia cakap lah aktiviti dia dengan member aku yang sorang lagi time dekat sana.
dia cite kat kem tu diaorang kena duduk dekat tengah-tengah hutan tu.
bukan duduk sebenarnya. 
tapi cari jalan keluar.
pas tu dia cerita lagi kalau perempuan boleh berdua. 
tapi kalau lelaki kena sorang-sorang.
perghh!! seram giler. tengah malam pulak tu.

pas tu dia cerita pasal sorang budak lelaki ni.
dia cakap budak lelaki ni baru aje kena masuk hutan.
tak lama lepas tu dia keluar balik.
bukan patah balik.
sambil berpeluh-peluh satu badan.

pas tu dia cakap lagi time dia ngan member aku dekat dalam hutan.
dia cakap dia ada tegur satu benda.
tapi dia pun tak tahu manusia ke apa.
giler seramm!! 
lepas dia tegur benda tu member aku yang sorang lagi yang ada ngan dia marah dia.
kalau aku pun aku marah dia.
sedap aje tegur benda yang pelik-pelik.

pas tu dia cite lah lagi 
kalau kat dalam hutan kan dia macam sunyi aje kan.
dia cerita lagi yang dia dia ngan member aku yang sorang lagi
kira satu dua tiga cam berkawat katanya.
aku yang dengar pun rasa lawak.
tapi kalau aku aku tak mainlah kira satu dia tiga ni.
aku terus aje baca ayat kursi ke, al-fatihah ke.
azan ke....
perghh! sure hantu lari satu batu dari aku

pas tu kalau aku ada kat dalam hutan tu aku nak cakap kuat-kuat.
kasi orang dengar.
pas tu kalau aku baca ayat kursi ke apa ke aku na jerit gak.
biar hantu semua lari dari aku.

sekian...
tamat membebel.
>,<

Older Post | Newer Post