Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

aku benci member aku!!! part 2
24 Mac 2012 | 5:20 PG | 1 comments
entry ni sebenarnya ada kaitan ngan entry ni

tadi kan time makan aku cite lah pasal member aku tu.
semua nya aku cite.
nak tau apa mak aku cakap.

alah... setakat mamat tepi jalan pun nak layan.
tak payah nak berpakwe-makwe.
nanti sampai masanya datang lah jodoh tu.
kita nak cari laki bukan sehari dua.

 betul gak cakap mak aku tu.
aku nak kahwin bukan sehari dia.
pas tu aku suka ayat sorang cikgu aku
dia cakap macam ni;

kamu ni kecik lagi.
tak payah nak bermakwe-pakwe.
nanti kalau kamu nak cari laki.
cari lah dekat universiti sana.
dah sah-sah keluar nanti dapat ijazah.

lebih kurang macam tu lah ayat cikgu aku tu.
hurmmm...
betul gak cakap cikgu aku tu.
aku setuju sebulat suara!!!

Older Post | Newer Post