Welcome To My Paradise !! Budak Comeii || Follow or Dashboard
jc awwwsemm blog's
About Tagboard Entries

Aktiviti Aku Time Pagi Kat Sekolah
19 Mac 2012 | 2:46 PG | 1 comments
hyep korank!
hari ni aku nak cite aktiviti aku kat sekolah

7.10-aku sampai sekolah.
7.20-turun perhimpunan.
7.25-tunggu murid-murid dengan cikgu turun.
>aku turun awal<
sementara tunggu yang lain-lain. sembang dengan budak kelas sebelah ngan budak kelas aku.
cite pasal diaorang yang nak pergi menembak. 
cite pasal cikgu praktikal. 
pasal tongkat sakti cikgu aku
>baru tukar baru nampak gayanya<
pas tu member aku cerita pengalaman dia time banjir.
rumah dia tak masuk air pun. kampung dia yang kena.
7.30-eton mulakan perhimpunan
>eton-member kelas aku. dia pengawas<
7.35-doa, ikrar pelajar, ikrar sekolah, lagu negaraku,negeri perak, selawat shifa>tul ke cara aku eja<
7.50-pengetua sekolah aku bagi ucapan
8.10-betulkan urat-urat jari aku yang dah lenguh
8.20-pergi tandas temankan member aku yang dah tak larat berdiri
8.25-dah boleh duduk. time tu aku baru balik tandas. habis aku tak ada tempat!
8.50-pengetua habis bercakap
9.00-perhimpunan tamat horay!!!

sekian...

Older Post | Newer Post